تبریز وکیل

Tabriz Vakil Logo

♦افرادی که تا حد زیادی به زبان انگلیسی تسلط دارند و شرکت در کلاس های گروهی را به خاطر مطالب تکراری و قدیمی، خسته کننده می دانند، می توانند با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس مطالب جدیدی یاد بگیرند و به نمره دلخواه برسند. تدریس خصوصی آیلتس در تبریز نسبت به کلاس های گروهی هزینه بیشتری دارد ولی در عوض احتمال قبول شدن در آزمون آیتلس بالاتر است و زبان آموز می تواند به راحتی روزهای کلاس را انتخاب کند و در صورت نیاز روز و ساعت کلاس را تغییر دهد.

افرادی که به اندازه کافی با زبان انگلیسی آشنایی ندارند و ممکن است اطلاعاتشان در مورد زبان انگلیسی کافی نباشد، تدریس خصوصی آیلتس گزینه بسیار مناسبی برای آنها است. در کلاس های خصوصی آیلتس IELTS، استاد وقت بیشتری برای یاد دادن چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی دارد و فرصت این را دارد تا در هر جلسه قسمتی از این مهارت ها را، تدریس کند.
تدریس خصوصی آیلتس برای افرادی که زمان خالی ندارند و فقط روزهای تعطیل وقت دارند، انتخاب خوبی است. زبان آموز برای تدریس خصوصی آیلتس نیازی به ثبت نام در آموزشگاه زبان ندارد و می تواند به راحتی و با آرامش بیشتری، مطالب مربوط به آزمون آیلتس را یاد بگیرد.

تدریس خصوصی آیلتس در تبریز
تدریس خصوصی آیلتس در تبریز

تدریس خصوصی آیلتس در تبریز تاثیر زیادی در پیشرفت زبان آموزان دارد و با کلاس های گروهی قابل مقایسه نیست.

در کلاس های خصوصی استاد همیشه وقت کافی برای پاسخ دادن به سئوال های زبان آموز را دارد و با کمبود وقت مواجه نمی شود. تدریس خصوصی آیلتس همراه با یک استاد ماهر، نقش مهمی در قوی کردن پایه زبان انگلیسی و همچنین رشد علمی دانش آموزان دارد.

نتایج مثبت تدریس خصوصی آیلتس

با توجه به تحقیقاتی که در زمینه یادگیری آیلتس انجام شده است، بعضی از اساتید ماهر و با تجربه به این نتیجه رسیده اند که، تدریس خصوصی آیلتس به مراتب از تدریس گروهی بهتر است و امکان قبولی در آزمون آیلتس در کلاس های خصوصی خیلی بیشتر است.

وجود تمرکز کافی در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس

داشتن تمرکز کافی یکی از مهمترین نکات برای یادگیری زبان انگلیسی است و به ویژه نقش مهمی برای گذراندن دوره های آیلتس دارد. محیط آموزشی باید آرام و بدون سر و صدا باشد، تا تمرکز زبان آموزان به هم نخورد.تدریس خصوصی آیلتس به زبان آموز این فرصت را می دهند تا هر سئوالی دارد از استاد بپرسد و به خوبی هر کدام از مهارت ها را تمرین کند.

آزمون هایی که در جلسات تدریس خصوصی آیلتس برگزار می شود این امکان را به زبان آموز می دهد که نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسد.

عدم نیاز به هماهنگی بین زبان آموزان

مهمترین مزیت تدریس خصوصی آیلتس این است که استاد نیازی ندارد بین دانش آموزانش هماهنگی ایجاد کند. از آن جایی که در کلاس های عمومی آیتلس همه در یک سطح نیستند،

تدریس آیلتس برای استاد سخت می شود و باید در سطحی تدریس کند که همه یاد بگیرند. این مورد باعث می شود که کلاس درس، برای زبان آموزانی که در سطح پیشرفته هستند، خسته کننده شود. تدریس خصوصی آیلتس، این امکان را به استاد می دهد که با سطح علمی زبان آموز آشنا شود و با توجه به اطلاعات درسی او تدریس کند.

در کلاس های خصوصی آیلتس، به خاطر وجود وقت کافی، استاد متوجه می شود که شاگردش در کدام یک از مهارتهای آیتلس ضعیف تر است پس سعی می کند بیشتر در آن زمینه با زبان آموز تمرین کند.

توجه کافی به زبان آموز

در کلاس هایی که به صورت گروهی برگزار می شود، این امکان وجود ندارد که استاد به همه دانش آموزان توجه کند. این امر ممکن است موجب ناراحت شدن بعضی از زبان آموزان شود به طوری که امکان دارد آنها علاقه و اشتیاق خود را برای به دست آوردن نمره قبولی در آزمون آیلتس از دست بدهند. با تدریس خصوصی آیلتس در تبریز، استاد فقط به یک نفر توجه می کند و می تواند تمام اشکالات درسی او را برطرف کند.

هماهنگ کردن برنامه کاری با ساعات کلاس

تدریس خصوصی آیلتس  با بهترین استاد آیلتس  در تبریز این امکان را به زبان آموزان می دهد، که با توجه به ساعت و برنامه کاریشان، در کلاس آیلتس شرکت کنند. تدریس خصوصی آیلتس این مزیت را دارد که هر زمان که راحت هستید و انرژی کافی برای یادگیری دارید، در کلاس درس حضور پیدا کنید.

مهارت های اصلی برای قبول شدن در آزمون آیلتس

در کلاس هایی که آیلتس به صورت خصوصی برگزار می شود، زبان آموز با هر چهار مهارت به خوبی آشنا می شود و استاد بهترین روش را برای جواب دادن به هر بخش به شاگردش یاد می دهد. با یادگیری این مهارت ها، احتمال قبولی در آزمون آیلتس دو برابر می شود.
لغات و اصطلاحات ضروری و مورد نیاز را یاد بگیرید وبرای پیدا کردن لغات جدید، از یک دیگشنری مناسب استفاده کنید.
تدریس خصوصی آیلتس در تبریز موجب می شود نکات و ساختارهای گرامری را بهتر یاد بگیرید.
با تدریس خصوصی آیلتس، با موضوعات مهم که در آزمون آیلتس زیاد تکرار می شوند به درستی آشنا می شوید. در کلاس های خصوصی این فرصت را دارید تا موضوعات را از زوایای مختلف بررسی کنید و با استاد در مورد آن حرف بزنید.

هدف شرکت در دوره آیلتس چیست؟
آزمون آیلتس به دو صورت آکادمیک و جنرال برگزار می‌شود. آزمون آکادمیک برای آن‌هایی است که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان را دارند و آزمون جنرال برای افرادی است که قصد ادامه زندگی یا کار را دارند. در آزمون اصلی بین این دو تفاوتی زیادی وجود ندارد و فقط در بخش نوشتاری و آن هم در بخش اول به جای تحلیل یک نمودار شما باید یک نامه بنویسید. در دوره آیلتس بسته به اینکه شما کدام نوع را آزمون را می‌خواهید بدهید، آموزش خاص هر کدام نیز داده می‌شود.

تماس با ما

تدریس خصوصی آیلتس در تبریز

برای شروع مسیر بهترین آمادگی برای آزمون آیلتس و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
ما تعهد داریم به شما کمک کنیم تا به هدفتان برسید و با اطمینان آزمون آیلتس را با موفقیت گذرانید. همراه ما باشید و راهی مطمئن را برای پیشرفت در مسیرتان طی کنید.
تبریز وکیل ارایه دهنده دوره های آیلتس خصوصی در تبریز به تمامی علاقه مندان میباشد و با این امر امکان آموزش تحصصی ایلتس را برای تمامی عزیزان فراهم می سازد.

تدریس خصوصی آیلتس در تبریز
تدریس خصوصی آیلتس در تبریز

تماس با ما